Kako prijavljujem štetu putem LAQO aplikacije?
Štetu putem LAQO aplikacije prijavljuješ brzo, jednostavno i potpuno digitalno. Trebaš odgovoriti na pitanja, objasniti nam što se dogodilo i priložiti potrebnu dokumentaciju. Ako ti je vozilo oštećeno, trebaš ga i fotografirati. Ako je sve na broju, ubrzo ti šaljemo iznos ponude. Ako je u pitanju oštećeno vozilo koje se može popraviti, na izbor ti nudimo i popravak u servisu.
Moram li imati instaliranu LAQO aplikaciju?
Ne. Aplikacija je najbrži i najjedostavniji način, ali štetu možeš prijaviti i preko LAQO web portala.
Što ako zaboravim lozinku?
Ako zaboraviš lozinku, ne brini se. Upute za promjenu lozinke poslat ćemo ti na e-mail.
Gdje mogu provjeriti sve svoje račune i police?
Sve svoje račune i police možeš pronaći na svom računu u LAQO aplikaciji ili na LAQO web portalu.
Što ako želim razgovarati s pozivnim agentom, komu se trebam obratiti?
Ako želiš kontaktirati s našim LAQO agentom, možeš to učiniti slanjem e-maila na info@laqo.hr, javiti nam se putem WhatsAppa, Vibera ili Messengera ili nas nazvati na [072 072 072](tel:072072072)
Kako mogu promijeniti osobne podatke na polici?
Svoje osobne podatke možeš promijeniti u LAQO aplikaciji ili na LAQO web portalu na stranici Moji podaci.
Imaš pitanja? Tu smo.
Javi nam se na chat, pošalji nam e-mail ili nas nazovi.