Brend s korisnikom u središtu
Kristijan Borbaš |18. ožujka, 2021.
Mračno doba odnosa tvrtki i korisnika nije bilo baš tako davno. Sjetimo se samo svih onih kašnjenja u odgovaranju na upite ili prigovore, neodgovaranja uopće, potpuno nerazumljivih opisa, uputa i uvjeta za korištenje nekog proizvoda i predugih čekanja na javljanje djelatnika korisničke podrške. U međuvremenu pomogle su nam tehnologije putem kojih korisnici brzo i jednostavno mogu izraziti svoje mišljenje i regulacija, ali mnogo toga u odnosu s korisnikom još ostaje nama na odluci i djelovanju.
Mi u LAQO brandu svjesni smo toga i sretni smo što je odnos s korisnikom u zadnje vrijeme doživio renesansu. Puno je ugodnije prošetati se među agentima pozivnog centra i čuti smijeh tijekom razgovora s korisnikom nego gledati namrgođena i/ili problijedjela lica koja jedva čekaju da završe poziv. Kad smo dogovarali brand komunikaciju, znali smo da moramo pratiti dvije prethodno postavljene premise: digitalni smo i zovemo se LAQO. Zato danas možete osigurati svoje vozilo bez ijednog papira, a bit će vam jasna i svaka informacija koju dobijete od nas (bez pretraživanja „Osigurateljnog rječnika“). Sve one silne informacije na koje ste brzo kimali glavom ili ih potpisivali na papiru samo čekajući da taj proces završi sveli smo na desetak kratkih e-mailova. Isto toliko ih imamo i u svrhu self-care procesa. Ali ne, to ne znači da ćete od LAQO dobiti 20 mailova ako postanete korisnik. Dobit ćete 2, 3, 4, a ovi ostali su za neke situacije u kojima niste našli. Samo to umjesto svih onih prethodnih zavrzlama. Genijalno. Imali ste štetu? Jako nam je žao vam se dogodila nesreća. Pomoći ćemo vam što brže i bezbolnije dovršiti proces prijave. Zato smo i tu rezali dokumente – sa stotinjak na tridesetak. I opet ćete od svih njih dobiti samo nekoliko koji su odgovarajući za vašu situaciju. I bit će vam jasno što u njima piše i koji su sljedeći koraci u procesu. Ako sam igdje u krivu, javite nam na info@laqo.hr pa ćemo popraviti. :) Pitanja, kritike, prijedlozi, pohvale – sve nam to koristi kako bi vama pružali još bolju uslugu i sve ih primamo na samo jednoj e-mail adresi, a odgovor dobijete unutar 24 sata. Ne da vam se pisati mail? Hoćete još brže i jednostavnije? Imamo Viber, WhatsApp i Messenger, a možete nas i nazvati na telefon na kojem nema poziva na čekanju. Danas su transparentnost, dostupnost i brza komunikacija presudni za dobar poslovni odnos, ali ni to nije potpuno dovoljno. Važan je i onaj topli, ljudski odnos. Važno je reći „oprosti“ kad si u krivu koliko god to ponekad bilo teško. Upravo zato mi tako i nastupamo kad vam uzrokujemo bilo kakvu poteškoću. Prvo želimo riješiti problem što je brže moguće, a zatim ćemo vam poslati simpatično pismo isprike uz mali znak pažnje za koji se nadamo da će vas razveseliti, odobrit ćemo vam uvjete iz promotivne ponude koju ste propustili ili učiniti što god je u našoj moći da ispunimo vaša očekivanja. To ne znači da morate imati poteškoću s nama da bismo pokazali da nam je stalo. Bili ste simpatični našem djelatniku s kojim ste imali kontakt ili ste nam dali povratnu informaciju o uslugama i proizvodima? I vama ćemo se zahvaliti pisamcem, poklončićem ili barem osmijehom. Sav trud koji ulažemo nije prošao nezapaženo. Vaše mišljenje nam je uistinu bitno i stoga sve što radimo preispitujemo. Kako? Pa pitamo vas! Ovim putem želimo vam se zahvaliti jer ste nam na našoj anonimnoj anketi dali visoku ocjenu 4,6 koju smo i objavili na našem webu. A u slučaju da će ona biti i niža, tu smo da ju ispravimo. Čitamo se i dalje.
Objavljeno u