Prvo osiguranje u regiji s programatskom DOOH kampanjom!
28. studenog, 2024.
Ponovno smo pomaknuli granice digitalnog oglašavanja! Prvi u Hrvatskoj i regiji u industriji osiguranja pokrenuli smo programatsku DOOH (Digital Out of Home) kampanju, koja nam omogućava da te dosegnemo u pravom trenutku – recimo, dok čekaš na semaforu.
Što je programatska DOOH kampanja?
Radi se o pametnom korištenju digitalnih vanjskih ekrana, uz tehnologiju koja nam omogućava precizno ciljanje tvoje pažnje u stvarnom vremenu. U suradnji s agencijom 404 i Go2Digital partnerom, pokrenuli smo kampanju na 10 najboljih lokacija u Zagrebu, tamo gdje je koncentracija vozača i pješaka najveća.
Zašto je ovo važno?
Programatski pristup znači više od 100 milijuna prikaza i komunikaciju s vama, našim korisnicima u trenucima kada vam je pažnja na vrhuncu. Naša kampanja već sada daje sjajne rezultate i još jednom potvrđuje LAQO kao digitalnog lidera u osiguranju.
Što dalje?
Ovo je tek početak! Očekuj još inovacija gdje nas možeš vidjeti jer smo odlučni da ti pokažemo kako osiguranje može biti jednostavno, brzo i skroz prilagođeno korisnicima.
Pročitaj što su mediji pisali o nama:
Vidimo se na ekranima – vanjskim i onim na tvom mobitelu!
Tvoj LAQO
Objavljeno u